tiistai 2. heinäkuuta 2013

Sain ystävältä kukan kaunoisen

Ystäväni ilahdutti mua kauniilla kukkasella.
 Näköjään tietää mistä mä tykkään:) 

Vietettiin mukava ilta grillauksen merkeissä. Parannettiin maailmaa ja löylyteltiin tervantuoksuisessa saunassa.


Kesä on kyllä antanut parastaan ilmojen suhteen, joten otetaan kaikki ilo irti just tästä hetkestä<3


***
Sitte mulla olis vielä yksi kysymys.
Meidän kukkapenkissä asustelee alakuvassa oleva kaunokainen. Mä en kyllä mielestäni ole kyseistä kukkaa penkkiin istuttanut ja arvelenkin, että oliskohan linnut olleet asialla! Keväällä meinasin repiä nämä ihastukset penkistä, sillä luulin, että ne on jotakin rikkakasveja. No, aattelin kuitenkin katsoa mitä niistä kehittyy ja onneks en repinyt!  Mä oon ihastellu näitä kukkasia jo tovin ja aina vaan ne jaksaa kukkia. Osaako kukaan sanoa että mikähän kukka mahtaa olla kyseessä?



Tälläsellä asialla tänään, mut ihania kesäisiä päiviä teille toivotteleepi
-Sanna-

13 kommenttia:

  1. Kaunis pelakuu! Ja ihana makkari...:)
    Kukasta en osaa muuta sanoa, kuin että on kaunis...:)
    Nautitaan tästä ihanasta lämmöstä♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juu nyt nautitaan kesästäja muistetaan aurinkorasva:)Poika kävi Yyterissä kaverinsa kanssa ja unohdin laitta aurinkorasvan mukaan...ja tuli kotiin paloauton punaisena. Joten niin ihana kuin tuo aurinko onkin, samalla se on kyllä petollinen!

      Poista
    2. Heh, mulla näköjään menee sanatkin jo sekasin, kun tuli äskeiseen vastaukseen niin monta kirjotusvirhettä! On taitanu aurinko sekottaa pään!

      Poista
  2. Taitaa tuo olla jaloakileija....akileijat ovat ihan lempparikukkiani!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos tiedosta Kaisa. Kävin kurkkaamassa googlessa kuvahaulla ja toden totta akileja ne ovat.

      Poista
  3. Voi kun ihania Akleijoja sinulla.
    Tuo keltanen on minun lemmikkini. Meillä on myös niitä monen värisiä. Saattaa tulla ihan minne vaan.
    Varmaan on joku käynyt syksyllä kylvämässä siemeniä maallesi. Tai sitten linnut tuoneet naapurista.
    Ensivuonna ne kavaa taas siemenistä.
    anna niiden siementää, siis älä heitä siemenkotia pois.

    VastaaPoista
  4. Kiitos Sylvi tiedosta ja neuvoista! En sitten heitä siemenkotia pois, nyt kun tiedän mitä kaunokaisia nuo ovat:). Aika hienoa, että niitä on noinkin montaa erillaista väriä.

    VastaaPoista
  5. Olipa ihana makkari!
    Pinkit pelargooniat on mun lemppareita :)
    Mukavaa viikkoa sinulle!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Pelargoniat vie sydämen<3

      Mukavaa viikkoa myös sinulle!

      Poista
  6. Ihania kuvia sisältä ja ulkoa<3 Meilläkin on joskus satunnaisesti kasvanut noita akileijoja, en ehkä olisi muistanut nimeä ilman edellisiä kommentteja:) Taitavat tykätä ilmestyä yllättäen♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä tykkäänkin sellasistä positiivisista yllätyksistä, joten akilejat siis sopivatkin mulle vallan mainiosti:D

      Poista
  7. Akileijojahan ne! Ovat kovia leviämään, mutta haitanneeko tuo mitään, kun niin ihana kukka on! Omalla pihalla niitä ainakin putkahtelee milloin mistäkin.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No, täytyy toivoa ettei ihan kaikkia kukkapenkkejä sentään valloita, vaikka kauniita onkin!:)

      Poista