sunnuntai 2. maaliskuuta 2014

Vedenvihreääkö, vai vaaleanpunaista?

Moikka!

Ihan mahtihieno viikonloppu on kääntynyt sunnuntai-iltapäivään!
Meillä oli eilen seurakunnassa lastentapahtuma 6-12-vuotiaille ja voin sanoa että vilinää riitti!
Lasten iloinen puheensorina ja iloiset loistavat kasvot toimipisteillä saivat mun sydämen riemuitsemaan<3
Mulla oli vastuulla askartelupiste ja siellä valmistettiin koruja. Harmi kun en huomanut ottaa kuvia, kun niin uppouduin askarteluihin yhdessä lasten kanssa:)
Mutta nyt tähän otsikon aiheeseen.
Vedenvihreääkö, vai vaaleanpunaista? Sellaset ajatukset pyöri mun päässäni lähtiessäni hakemaan kevättä meidän olohuoneeseen.
Monta vuotta vaaleanpunainen on valloittanut mun sydämen ja valloittaa edelleenkin, mutta nyt nähdessäni Pentikin- liikkeessä vedenvihreät tekstiilit, tiesin että se on siinä!

 Ihastuin oitis näihin Jasmiin-silkkityynyihin!
Mukaani tarttui myös servettejä jasmin-kuviolla:)
Myös torkkupeitto lähti mukaani,
sekä aivan ihanat hempeät kynttilät, vedenvihreänä tietenkin:)




Aikas monta kuvaa mä tähän postaukseen nyt ymppäsin, mutta toivottavasti jaksoitte selata postauksen läpi:)

Jahas, aika sanoa moikat!
 Mä lähden nyt lenkille happihypyille:)

-Sanna-

43 kommenttia:

  1. Upeat tekstiilit ja sopii teille kyllä täydellisesti.Niin kauniita kuvia taasen ja minä olisin ainakin jaksanut ihailla vaikka vielä 100 kuvaa lisääkin :) Mä olen ihaillut sun blogiasi monta postausta taaksepäin ja aina vaan oon niin kaunista.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos Christina kauniista sanoistasi:)

      Poista
  2. Kauniit tyynyt, kynttilät, torkkupeite ja kaikki!!!
    Hyvin jaksoi selailla, minäkin olisin katsellut vielä toisen mokoman kuvia lisää ilomielin!!!
    Mukavaa lenkkiä:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Sari! Kiva kun jaksoit nukahtamatta lukea mun maratonpostaustani:)

      Poista
  3. Todella hempeän värisiä, kauniita.

    Ihanaa katseltavaa. ♥ ♥
    En väsynyt.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti Sylvi! Kiva kun et sinäkään väsähtänyt kesken lukutuokion:) Kyllä tuo vihreä toi kevään taloon:) Nyt täällä onkin tänään sadellut lunta ja maa on aivan valkoinen! No, onneksi sisällä on keväistä:D

      Poista
  4. Vedeb vihreää olsinkin ehdottanut....vaalenpunainen ei ole koskaan ollut lempivärini. Tuo on ja todella kaunista on!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Irmastiina! Minä taasen olen niin vaaleanpunaisen ystävä, mutta vihreä veti tälläkertaa pidemmän korren ja hyvä niin, sillä oon nyt niin ihastunut tuohon väriin<3

      Poista
  5. Näitä kuviasi on niin ihana katsella, kauneutta täynnä joka kuva <3

    VastaaPoista
  6. Kyllä on ihanaa, kun koti on sävyiltään vaalea. Silloin voi tällaisilla pienillä yksityiskohdilla muuttaa sävymaailmaa<3 Sanoisko, että jatkoon!!! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos ihana kommentistasi!<3 Mä olen justa hakenut taloon sitä vaaleutta, jotta sen myötä on niin helppo pienillä jutuilla saada sisustukseen uutta ilmettä:)

      Poista
  7. Kauniit on noi vedenvihreät ostokset! ♥ Paremmat ku vaaleanpunaiset olis ollut. Kaunista!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti Mervi! Kiva kun oot samoilla linjoilla:)
      Kivaa päivää sulle toivottelen<3

      Poista
  8. Kyllä näitä kuvia kelpas katsella! Veden vihreä on kyllä kaunis ja noita tyynyjä mäkin Pentikissä silmäilin, mutten vielä kotiuttanut, kun on nyt säästökuuri meneillään... Vaaleita värejä voi miksailla useammankin keskenään lopputuloksen näyttämättä liian rauhattomalta, eli kyllä vaaleanpunainenkin vielä sekaan mahtuu.:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos ihanasta kommentistasi! Joo todentotta, kyllä vaaleanpunainen sopii sekaan vallan mainiosti.:)
      Mukavaa päivää sulle:)

      Poista
  9. Oih, miltei romahdin! Kyllä on kaunista!

    VastaaPoista
  10. Kaunista teidän keväisessä olkkarissa! Olen kovasti itsekin pohtinut josko uskaltaisi tuoda väriä olkkariin, ihan kevään kunniaksi, ja juurikin roosa ja mintunvihreä olivat mielessä, aika samoissa värimaailmoissa ollaan siis...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihana yhdistelmä roosa ja mintunvihreä!<3 Uskalla vaan tuoda väriä olkkariin Heidi, nimittäin mä sain kivan väripiristysruiskeen, melkein kuin vitamiinipommin näiden väripilkkujen myötä:)

      Poista
  11. Niin ihanan lempeä ja rauhallinen tunnelma! Kaunista <3
    Tunnelmallista viikkoa sulle, ystäväiseni <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos ihanainen ystäväisein!<3
      Tunnelmallista viikkoa myös sulle kamuseni:)

      Poista
  12. Kaunista ja noi Pentikin tyynynpääliset on aivan ihanat.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Tuija! Pentikillä on nyt vaikka mitä ihanaa ja keväistä. Mä en oikeestaan ole pariin vuoteen Pentikillä käynytkään (kun lopetin omena- astioiden keräilyn). No, nyt sieltä kyllä tarttu aika monta juttua mukaan:)

      Poista
  13. Onpa todella kauniit tekstiilit & kynttilät! Ja mikä huikea väri!
    Minä en tahdo päästä Pentikiltä millään ulos ilman kassia ja ostoksia...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Heippa Marri! Eikös vaan ookkin huikea väri!:) Mä en ole pitkiin aikoihin käynyt Pentikillä, mutta nyt jotenkin löysin sen uudelleen:)

      Poista
  14. Tuo vedenvihreä on aivan täydellinen väri <3 Todella kauniit ostokset!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Samaa mieltä kanssasi Souliina, väri on täydellinen<3 Kyllä tämä tyttö lähti ostoksiensa kanssa kotiin enemmän kuin tyytyväisenä:D

      Mukavaa päivää sulle toivottelen:)

      Poista
  15. Oi, oi! Näyttää niiin kauniilta! <3 Ihan meinaa pakahtua!

    VastaaPoista
  16. Minä olisin voinut katsella noita sun taidokkaasti otettuja kuvia ties kuinka kauan, tiedätkö edes kuinka hyvä kuvaaja olet? =) Enpä ole blogeissa nähnyt pitkään aikaan noin kaunista kuin tuo teidän olkkarin värimaailma, sielu lepääääää... <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi Mari, kiitos ihanasta kommentistasi! Mä löysin uudelleen vihreän värin monen vuoden tauon jälkeen. Joskus muinoin keltainen ja vihreä oli se mun juttu ja nyt on pitkän aikaa ollut vaaleanpunainen:)

      Poista
  17. Todella kaunis väri tuo vedenvihreä!! <3 Sopii ihanasti kevätväriksi! Kauniita kuvia jälleen <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti Heli! Joo, kyllä tuo vihreä onkin vallan kiva varsinkin näin keväällä:)

      Poista
  18. Niin kaunista!!! Ihana blogi löytyi täältäkin. Kaunista loppuviikkoa! :)

    VastaaPoista
  19. Voi miten ihania ostoksia ole tehnyt, aivan siis upeita! Olet taitava kuvaamaan :) Ihanaa viikonloppua!

    VastaaPoista
  20. Ihanaa viikonloppuna sinulle myös:)
    Niin ja hyvää naistenpäivää!

    VastaaPoista
  21. I loooove the hint of the minty/turquoise color,my favoiúrite!Everything looks so elegant and cosy,you´ve got a beautiful home!!!!
    Tovehugs :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Thank you for your wonderful comments:) Minty/ turquoise, gorgeous spring color!<3

      Poista
  22. Ihana väristä. <3 Mintunvihreö on mun lemppariväri ja kans kovin ihastelin juurkin sinun ostamia juttuja pentikillä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Kata Maria!:) Kovasti mintunvihreä on valloittamassa meidän keväistä kotia! Se on vaan niin kaunis ja herkkä väri<3

      Poista
  23. Osui suoraan sydämeen! Eka kertaa täällä blogissa. Ihastuin kovasti.
    Tuo vedenvihreä todella raikas, herkkä ja keväinen väri. Kunhan palailen koto Suomeen, niin juoksempa Pentikiin. Nuo silkkityynyt ja kynttilät ja, ja....

    VastaaPoista