torstai 24. heinäkuuta 2014

Rauman pitsiviikot












Moikka!
Mä vietin eilisen päivän itseni kanssa ja käväisin ihka ekaa kertaa Rauman pitsiviikoilla.
Se mikä mut innosti lähtemään kyseisille päiville oli pihakirppikset ja avoimet pihat.
Siellä mä ihastelin toinen toistaan kauniimpia wanhoja puutaloja ja sitä miljöötä!
Miljöötä, joka huokuu niin upeaa wanhanajan tunnelmaa<3

Aivan ihana oli myös tavata Minnukka Ripaus Kardemummaa-blogista!

Muutama kiva juttu tarttuikin mun mukaani heidän pöydästään.

Moikkamoi ja heltehistä suvea!
Sanna

8 kommenttia:

  1. Ei ole turhaan Vanha Rauma valittu UNESCOn maailmanperintökohteeksi eli erityisen arvokkaiden kulttuurihistoriallisten kohteiden luetteloon.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Vanha Rauma huokuu niin upeaa vanhaa tunnelmaa!<3

      Poista
  2. Upeita kuvia. :) Toi viimeinen koju kyllä olis vetänyt mua puoleensa kuin hunaja mehiläisiä...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti Mervi! Kyllä mäkin aika hunajaisia juttuja sieltä kojusta löysin:)

      Poista
  3. Oi miten kauniita kuvia! Siellähän mekin eilen ja entispäivänä http://omituinenpieniperhe.blogspot.fi/2014/07/rauman-pitsiviikko-ja-kansainvaliset.html Harmikseni ensimmäisellä reissulla unohdin kameran kotiin.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Heippa Heidi! Kävinkin tutustumassa sinun kauniiseen blogiisi:) Mulla oli kamera ahkerassa käytössä pitsiviikolla ja monta kivaa kuvaa sieltä napsasin muistoksi:)

      Poista
  4. Jeeeees... Sinäkin olet käynyt Raumalla. Itse olen kotoisin Raumalta ja käyn aina kesäisin muutaman kerran ja olin myös tämän viikon alkupuolella ja kävin myös pihakirppiksillä. Lähinnä katselin kauniita rakennuksia joita näin vanhempana osaa arvostaa. Ei niitä silloin -70 luvulla arvostanut kun juoksi muiden lasten kanssa Wanhan Rauman korttelissa ja asuin Isopoikkikadulla. Nyt tuota kaupunginosaa arvostaa ja ihailee.

    Sinulla muuten on upea blogi ja katsoin myös tuota pellavajuttua ja kyllä on kaunista vaatetta. Pellava on aina arvossaan. Kiva lukea blogiasi.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos ihanasta kommentistasi:) Wanha Rauma on elämys! Kiva että viihdyt blogissani.)

      Poista