sunnuntai 28. syyskuuta 2014

Tyynyjä








Moikka!

Upeaa ja aurinkoista sunnuntaita sinulle:)
Meillä tuoksuu täällä omenapaistos ja odottelemme vieraita saapuvaksi.
Ennen vieraiden saapumista tulin piipahtamaan täällä blogin puolella ja ajattelin tehdä pikku postauksen mun superhypersuloisista röyhelötyynyistä:)
Nämä ihastukset ostin vähän aika sitten HM:stä ja ajatuksena oli, että laitan nämä söpöstykset mökin saunatupaan, tai puumajaan.
Siinäpä mulla pulma:D


Nautitaan sunnuntaista ja auringon paisteesta!
Mä menen katsomaan joko omppupaistos on valmista:)

Sanna


9 kommenttia:

  1. Kivan näköiset röyhelötyynyt ja ihanat värit :))

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, mä ihastuin kans tyynyjen kauniiseen värimaailmaan!:)

      Poista
  2. Kivan näköinen tyynykasa - riittäisköhän siitä molempiin kohteisiin... :) On sinulla innostava projekti meneillään - tunnut ihan pursuavan energiaa!
    Suloista sunnuntaita<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. IhanaIhana tyynykasani mun! Kyllä mä täällä aika into piukeena häärään - toisaalta jänskättää kovasti!:))
      Suloista sunnuntaita sulle Ihana SisusEllen<3 Niin ja tervetuloa liikkeeseen sitten kun se aukeaa:)

      Poista
  3. Nuo on kauniita♥ liikkeeseen sopisivat loistavasti!

    VastaaPoista
  4. Looks great! The top one!
    You're so right! Very interesting!


    You can buy cheapest Cheap ESO Gold at http://www.esosale.com/

    VastaaPoista
  5. Ihanat herkkutyynyt <3 Kutkuttavat hetket sulla siellä meneillään... oi ihanuutta!
    Suloista viikkoa sulle Sanna sinne touhun keskelle :)

    VastaaPoista
  6. This is really a good article, I really like


    If you want to buy cheapest lol boost
    Place open http://lol.vipmmobank.com/

    VastaaPoista