maanantai 30. marraskuuta 2015

Huonekuusi


















Heipat täältä!

Se on sitten jo eka adventti takana!
Joulukuu kolkuttaa, ihanaa!:)
Voi kun nuo säätkin olisivat vähän suosiollisemmat.
Ei auta itku markkinoilla, mutta onneksi pienillä jouluisilla jutuilla voi piristää mieltä.
Mä olen koirien kanssa lenkkeillessä yrittänyt samalla etsiskellä sellaista söpöä terhakkaa pikkukuusta lasipurkkiin, mutta ihan vielä ei sopivaa ole löytynyt, joten laitoin sitten muutaman paperikoristeen huonekuuseen ja ihan kiva siitä tulikin.
Mä olen pähkäillyt muutenkin hiukan joulun värimaailmaa, ja mun jouluun on aina kuulunut punainen. Toisaalta ihan valkoinenkin olisi ihan passeli.
Noh, sen näkee sitten jouluaattona:)
Jouluvalojen kanssa oonkin sitten hiukan tahinut. Johdot ovat sikin sokin ja puolet polttimoista on palanut loppuun. Voi kun aina joulun jälkeen viitsisi laittaa kaikki valohärpäkkeet ojennukseen seuraavaa joulua odottamaan, mutta ei, niin ei!
Nyt niitä olen täällä sitten selvitellyt ja purrut hammasta.
No, hiljaa hyvää tulee...:)

Terkuin,

Sanna

7 kommenttia:

  1. Pitäisiköhän minunkin vielä ostaa tuo huonekuusi....olen menaan yhden sellaisen saanut tapettua....vieläpä aika nopeasti, mutta nyt olen vanhempi ja viisaampi..:))

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Osta pois, kyllä ne niin kauniita ovat ja kaikesta viisastuu;) Ihmeen terhakkaana olen tämän yksilön saanut pidettyä, sillä täytyy myöntää etten ole mikään kummoinen viherpeukalo! No, nautitaan niin kauan kun se on elossa!:D

      Poista
  2. Huonekuuset ovat niin ihania! Meilläkin on, mutta ei vielä koristeltu :) Ihanaa viikkoa <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tykkään kans tästä huonekuusesta ja nyt varsinkin kun se sai hieman juhlaehostusta! Ihanaa viikkoa myös sulle<3

      Poista
  3. Moikka. Mistä olet ostanut tässä postauksessa näkyvän puun?:)
    http://ruutuoventakaa.blogspot.fi/2014/03/aanesta-kaunein-koti.html?m=1

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Heippa! Kyseessä on tekokasvi, mutta vaikka kuinka aivonystyröitäni kaivelen, en muista, sillä se on ollut meillä jo monen monituista vuotta! Esim. Porissa sijaitsevassa Kaipir maahantuoniliikkeessä on todella kauniita ja aidon näköisiä tekokasveja. Sieltä kannattaisi kysellä.

      Poista
    2. Kiitos neuvosta :)

      Poista