maanantai 14. joulukuuta 2015

Joulun tuoksu

Moikkelis!

Hyppysellinen kanelia, inkivääriä, pomeranssinkuorta,
 neilikkaa yms. ja jouluinen tunnelma on taattu!
Miten rakastankaan pipareiden tuoksua!



Viikonloppuna, aamusella paistoin piparit.
Yleensä piparit olen leiponut itsenäisyyspäivänä, mut tänä vuonna rikoin rajojani!:)

 Olen saanut äidiltäni tämän pipariohjeen (Parhaat piparit)
 ja nimensä mukaan ne ovat parhaita (omasta mielestäni). Olen jossain vaiheessa kokeillut jotain muitakin versioita, mutta aina palaan juuri tähän ohjeeseen.

 

 Vakaasti olin päättänyt, että yhtään piparia en syö, vaan kaikki laitan samantien pakkaseen odottamaan joulua, vaan kuinkas kävikään...ups:)

-Sanna-
 

11 kommenttia:

  1. Ihania kuvia! Itsetehdystä tehdyt piparit ovat kyllä hyviä :) Mukavaa maanantaita ♡

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti! Joo, kyllä itsetehdystä piparitaikinasta tulee hyvät piparit! Olen joskus kokeillut kaupan valmistaikinaa, mutta ei se maku oikeen miellytä!
      Mukavaa maanantaita myös sulle<3

      Poista
  2. Onko ohje tarkoin varjeltu salaisuus? ;)

    VastaaPoista
  3. Vastaukset
    1. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

      Poista
    2. Kiitti, ja ihan nameilta ne maistui!:)

      Poista
  4. Joulun tuoksu ja lumoa!!
    Hurmaavat kuvat!
    Leppoisaa joulun odotusta täältä Mantelilaaksosta!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos kommentistasi ja ihanaa joulun odotusta myös sinulle!:)

      Poista
  5. piparit pakkaseen?????? taitaa nuo säilyä ihan huoneenlämmössäkin..

    VastaaPoista
  6. Mulle kävi samaten, mutta kerrankos vuodessa joulu on. Olen sun blogissa eka kertaa ja liityin lukijaksikin. Ois kiva jos haluaisit tulla vasta vierailulle Aurinkokujallekkin.

    VastaaPoista